Optica medicala

logo silhouette

Ramele Silhouette sunt recunoscute ca fiind unele dintre cele mai usoare si comfortabile rame produse in toata lumea. Totul a inceput in 1964, cu un singur designer, un staff de cinci persoane si o abordare diferita: ramele trebuiau sa fie mai mult decat un concept care sa corecteze problemele de vedere, trebuiau sa fie ceva unic, util, care sa aibe stil si sa fie usor de accesorizat la tinutele de zi cu zi. Si-au concentrat astfel atentia asupra unui material spectaculos – titaniul. Ramele Silhouette sunt liderul indisputabil in tehnologia fara cadru a ramelor, fiind cu un pas inaintea tuturor in materie de inovatii.

Poliție este un brand de origine italiana. A fost lansat in 1983 de catre fratii De Rigo ca primul brand al companiei lor Charme Lunettes, care inițial specializată în ochelari de soare de fabricație pentru terți. Astăzi, marca de poliție este o unitate de afaceri din cadrul grupului De Rigo de mărci și companii.

logo police
logo furla

Furla este o companie italiana de lux, care a fost creata de familia Furlanetto acum aproape 90 de ani, în 1927.

Compania este in prezent o societate cu răspundere limitată, încă deținută de familia Furlanetto.

Furla Caracteristici produse italiene proiectate, care variază de la rame de ochelari la genți și accesorii pentru pantofi. Sediul central se află în Bologna, într-o vilă istorică din secolul al 18-lea; Furla are 5 filiale în Statele Unite ale Americii, Franța, Japonia, Hong Kong și Coreea.

Ochelarii de vedere GUESS sunt produse de înaltă calitate, oferind mai multe forme și stiluri diferite. Variind de la rame groase, netede și elegante, cu rame clasice metalice subțiri, există o mare varietate de a alege.

Acestea sunt disponibile în fiecare formă modernă – ovale, rotunde, dreptunghiulare, aviator, ochi de pisică și multe altele. Alegerile de culoare, care completează aceste forme sunt la fel de numeroase, de la negru profesionale și nuanțe de gri la culori vibrante casual si mai luminoase.

Givenchy  este o casa de moda de lux și parfum franceză. Acesta găzduiește brandul de îmbrăcăminte haute-couture, accesorii si Parfums Givenchy, parfumuri si cosmetice.

Marca Givenchy a fost infiintata in anul 1952 de designerul Hubert de Givenchy care este membru al Chambre Syndicale de la Haute Couture et du Pret-a-Porter. Acesta este detinut de grupul de lux LVMH, iar în 1993 a atins o valoare totală de vânzări de 176 milioane $, devenind a doua cea mai mare divizie de îmbrăcăminte LVMH dupa Dior.

STEPPER EYEWEAR este marca de optica, care și-a atins meritele prin dedicarea pentru crearea unor ochelari extraordinari și prin relația strânsă cu opticieni profesionisti.

Compania a fost fondată în Germania, in anul 1970, ca un joint-venture între un expert în tehnologia de turnare de plastic si Hans Stepper un optician gradat.

Belutti, brand-ul care își are rădăcinile în Italia, ofera rame de ochelari si ochelari de soare. Brand-ul a fost înființat în anul 1999 într-o fabrică de familie mică in Italia, în orașul de munte Belluno.

Ochelari Belutti sunt conceputi pentru femei elegante și bărbați cărora le place să fie în centrul atenției. Cu toate acestea, noi nu uitam de nevoile copiilor.

Revlon a achiziționat Coburn optice Industries, un producător de echipamente si consumabile pentru oftalmologie și optică, cu sediul în Oklahoma. Barnes-Hind, cel mai mare comerciant de SUA soluții pentru lentile de contact dure, a fost cumpărat în 1976 și a consolidat cota de piață ochi-de ingrijire Revlon.

Esprit este un brand international cu un stil de viata si atitudine californiana relaxată. Spiritul și valorile Esprit sunt puternic legate de înființarea sa în California la sfârșitul anilor ’60. Esprit reprezinta insorita Californie cu un stil de viață: distracție, prietenie, dragoste de viață.

Palete de culori feerice, exclusive evidențiaza tendințele sezoniere și imprimă stilul unic în fiecare colecție Escada. Escada este un brand de ochelari dinamic, în stilul său și întruchipează feminitatea ademenitoare, direcția modei redefinita pentru Escada femeilor care doresc să-și exprime unicitatea.